درک نکردن خودم

خرید بک لینک

دارم غیر کوچولویی رفتار میکنم

این من نیستم پاک کن ب دس گرفتم

کلکسیون گذشته رو داشتم از هر چی ک فکرشو کنی

از دس دادن کوچکترینشون کلی غصه پشت بندش بود

یادت نرفته ک پاک شد کلیشون چقدر غصه خوردی بابتش

ولی حالا چی

دس گذاشتم رو دلیت

دارم چکار میکنم با خودم با گذشتم؟

دارم خودمو بی هویت میکنم؟

من دیروزی نداشتم . امروز همینجا متولد شدم

نرو این سمت

دس از رو دلیت بردار

(دارم دلیت میکنم همچنان)

یک امشب را زود برس...

ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 19 مرداد 1398 ساعت: 21:05

صفحه بندی