.
انشا دو سه خطی داده بودم به بچه ها بنویسن اینکه دوسدارید چکاره بشید
موقع خوندنشون اینقدر غرق فکر شدم ک اشتباه گرامریشوت رو نمیدیدم
چقدر شبیه ارزوها من بودن
چقدر ادما شبیه همن
چقدر زندگی تکراریه
چقدر ما کوچکیم تو این دنیا تو این همه کهکشان
چقدر اون موقع ها هدف های بزرگو تاپی داشتیم
چقدر روزگار ی جور دیگس. هیچوق به اون ساده ایی نمیشه ک تو میخوایی
چقدر پیچیدس این دنیا
همش دنبال ارزوها هدفاتی وقتی بهشون میرسی بی معنی میشن
یعنی چی؟
چرا؟
ذوق میکنی داری بهش میرسی تلاش میکنی. بیشتر تلاش میکنی . وقتی میرسی بهش. تهش .خوب ک چی
یادته چقدر دنبال این موقعیت کاری الان بودی یادته میگفتی اگه برم دانشگاه...
یادته کلمه لیسانس . نمیدونم ب خاطر خودش یا بخاطر سین های ک داره چقدر لذت بخش بود برات
(اون مهندس گفتنای بچه های خوابگاه 13خانه)
.... عه این ک کمه لیسانس چیه همونجور برو برو بالاتر. بالاتر
تا قبل از اینکه ب دستشون بیاری .داشتنشون خوب برات لذته
کوچیکی با ارزوهای بزرگ. بزرگ میشی همش دنبال این هدف اون هدف .هی زجر هی تلاش. میرسی لذت نمیبری
چرا این دنیا اینجوره .همش شلم در شورباس
نگا من کن
میخوایی چکار کنی مگه زندگی همین نیس
خونه پرش بهترین حالتش نصف عمرت رفته
با اون نصف دیگشم میخوایی همین جور بدوی؟
پ کی میخوایی بشینی لذت ببری
این لذتو بزار کنار تلاش هات
زندگی اینجوره
چرا روزی 15.16ساعت تلاش
کو لذتت؟
خودتو عمدی غرق کردی
میدونم
زندگی اینجوره پ..
مهربونیاتو بیار رو لبات
لبخندت لباتو بزار رو دلت
بزار شعله شادی از ته دل شرو شه
وقتشه تغییر کنی
وقتشه
وقتشه دیگه فک نکنی بهش
...
...
...
(باید دویست خط سه نقطه گذاشت)
.
//مخشوشیات فکری//
زمان ما اون موقع ک ناصر الدین شاه پای حکومت بود میگفتن میخایی چکاره شی /خلبان پلیس مهندس ته فشار اوردن ب مغزمون بود
مهسا دختر مو بلند دم اسبی .همیشه دس زیر چونه با اون نگاهاش ک منو همیشه یاد ی چند خط از خاطرات ی نفر میندازه
نوشته بود تکنسین مخابرات میخوام بشم
عجب ها
واقعا عجب ها
+از اون ی قسمت ب بعد فرار داشتم از نوشتن
از صفر شرو کردی ارزوی 10رو داشتی رسیدی ب بیس 30 چهل 80 دویست ده
حالا رسیدی ب عدد 370
ی چیزی ک پنج سال پیش نمیتونستی فکرشو کنی ک میتونی ب چنین عددی برسی
اگه میتونستی هر روز رو دوبار زندگی کنی
ب نظرت دفعه دوم بهتر زندگی نمیکردی
بیشتر لذت نمیبردی بیشتر لبخند نمیزدی
پ فک کن امروز بار دومه ک داری شروعش میکنی
زندگی کن. دوس داشته باش. عاشق شو . لذت ببر
تایمی نداری ک بیایی از اول شرو کنی
ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128