فعلا عنوان ندارد

خرید بک لینک

.داشتم گذشته رو شخم میزدم ولی اینبار نه نگاه از بالا

تو خود بطنش .(در واقع یادم رفته بود . یا تون اولحطه یادم رفته بود یا اینکهاینقدر غرق شده بودم تو حس خوبش ب حواشیش فک نمیکردم)
داشتم لبخند میزدم. لبخند با نیش باز. عه چ باحال. چه ماجرای باحالی. چ تیک های باحالی. چ فرمون های باحالی.
با همه اینا داشتم حس خوب میگرفتم همزمان سخت ترین کار دنیا رو انجام میدادم
تا جایی ک بسه بقیشو بزار برا ب
فردا ک فردام حال کنم باز
اصا هم حس نمیکردم ک دارم چ بلای سرشون میارم. هر چندم ک ندارمش (سه بار این جمله رو نوشتم پاک کردم)هی میگم انرژی مثبت حرفای خوب خوب تو این جمله رو ندید بگیر اینا حرف زبونمه اون حرف ذهنمه(ذهن بد)
داشتم میگفتم ک چقدر من ب اون روزا ب اون حسا نزدیکم
هنو دارمشون
نمیدونم کالبد بیرونم چ شکلی شده
ولی درونم هنو همونجوره با همون انرژی(البت مادر میگه اخمو شدی)
و چقدر خوبه ک عوض نشده. فقط احتیاجه ک درب ورودشو باز شه
سالی ک گذشت خیلی شکسته شدم خیلی ریش سفیدتر شدم
روزگار98 کابویی شده بود دائم طناب میچرخوند پرت میکرد طرفمو نمیذاشت رو ب جلو برم(خودتی اونی ک مثالشو زدم) من فضا سازی روزگار رو کردم
داشتم میگفتم با همه این گیر گرفتها با همه ریش سفیدتر شدنها
روحیه درونم . کودک درونم حالش خوبه. خلاقیتش خوبه حفظش کرده
فقط ی دغدغه دارم ک تو این روزای کرونایی نتونستم نبودنمو جبران کنم براشون
هر چند کودک درونم فعالتر شده و ی چیزای خلق کرده ک جبران مافات کنه
ولی حس میکنم نیاز ب تایم بیشتری دارن
دائمم فکرم تو قضیه سرپله ک ای خدا بگیره بگیره بگیره و بگیره و و بگیره چقدر خوب میشه
دائم براش خیال بافی میکنم
ک مسیرم رو ب کدوم سمت ببرم
ههیییی خدا بگیره دیگه وقتشه جان عزیزت تو ذوقی نزن این ی دونه رو .انصافا ...(کلمه بعدی خواهشیشو دوس ندارم بگم کلمشو دوس ندارم نه خواهشیشو)
کلی برنامه داشتم تو این روزها ک انجام بدم
ولی این بی قراری خونه ننشستنه نمیذاره
شرایطشم مهیا کردما ولی نوموشه
برم سرچ کنم
طریقه نشستن در خانه ب تایم طولانی
راههای یک جا نشینی کپر نشینی چتر نشینی در خانه
راهکار تخلیه انرژی در خانه
کلی کار نصفه نیمه دارم ک تایم نذاشته(بلع اعلام کردن ک ایراد داره) وقت نگذشته ام براشون
فردا که نه پس فردا باید سعی بنومایم
باس ببینم میتونم تو کپر نشینی چتر نشینی انرژیمو تخلیه کنم یک جا نشین شم
داشم حرف میزدما ی دفعه رفتی سراغ لب تاب

یادم رف بزارم دانلود
35مین فیلمم نگاه کردم
برا امشب ندارم . یا خدا چ کنم پ من امشب رو
مجبودم هی تق تق کنم رو این کیبورد تا ی چشی شم
تق تق تق ئل تارذننتالذمک منالدئح منلاتم
چشام گشادتر شد
این پست رامیذاریم ولی فردا نگایش میکنم ک ادیتش کنیم
فقط ازجهت اینکه یاد اوری شود ان قرص را بگیریم فردا حتما و ضرورا

/حس حالت خوب باشه/

یک امشب را زود برس...

ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 8:10

صفحه بندی