خیلی جاها دست خودت نیس
خیلی جاها ربطی ب تلاشت نداره ربط ب شانست داره
تلاش کنی شانس نداشته باشی برنامه, هات رو ب جلو نمیرن
این شانس مهمتر از تلاشه
ی علامت تعجب بزرگ هم جلوش
خیلی عقب افتادم از برنامم
تصویر از ی سکانس فیلم ک مهتابی ها یکی پس از دیگری از جلو چشات رد میشن در واقع من رد میشم یا بهتره بگم رد میشوم
داشتم ب اون فک میکردم ک خوابوندنت دیگه پاشدن نشدنش دست خودت باشه
شاید من دوس نداشته باشم پاشم
کمی خستم
کمی ترافیک دارم
کمی استراحت میخوام
استراحتی ک بعدش دغدغه نداشته باشی
ارتفاع برجم رو بلندتر کردم
سر صدای ترافیک زیر پام خیلی بیشتر شده
بی هیچ منظوری 19:19
ی دفعه دیدمش
این مدت خیلی شد ک بهم بگن عالی بود افرین معرکه بود و منو هل بدن رو به جلوتر
لذت اون لحظشو انکار نمیکنم ولی الان لذتشو حس نمیکنم و ی شخص اش لاش از هر دو بعد مونده برام
اشتباه کردم ؟
...
یک امشب را زود برس...ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134