آنجا که دل به هوای دیدنت پر میزند
غم زمانه
بغض گلو را میشکند
و سیل اشک را
در غم پنج سال فراق تو بر رخسار جاری میسازد
حالمان خوب است تو باور بکن
بعد این همه تب تاب تو این سال به خاطر اتفاقاتی ک افتاده
امشب حس خوبی داشتم
تب تابی که هیشکی نمیبینتش
تب تابی که نقاب لبخند بر چهره داره
کلی حرف دارم
همه رو هم دارم ب زبون میارم ولی نوشته نمیشه
برم کلی ظرف و دیگ هس ک باید بشورم
نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت 23:36 توسط کوچولو| |
یک امشب را زود برس...ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91