سایه

خرید بک لینک

.

پنجره همیشه یک واسطه بوده، واسطه برای به قولِ آنها نگاه کردن به کوچهی خوشبخت!

واسطه برای دریافتِ نور،

واسطه برای از باران لذت بردن و خیس نشدن،

واسطه برای از هیاهوی تصادفات و دعواها دور نماندن و درگیر نشدن.

پنجره، همیشه یک واسطه بوده برای دید زدن و دیده نشدن...

نمیدانم چرا در عصری که دور دورِ از بین بردنِ واسطههاست، اینقدر دل به این واسطه سپردهایم!

استفاده از پنجره، کارِ بُزدلهاست!

اگر مردی خودت کوچه را خوشبخت کن!

اگر مردی خیس شو، عاشقی کن، دعوا کن، دید بزن، دیده شو!

دل به دریا بزن دیوانه!

دست از آهن سرد این پنجرهی لعنتی آرزوکُش، بردار.

+شاید اون بیرون کسی هس ک دوس نداره ک ببینتت

+ی جاهایی دوس داری باشی مثل ... ممم نمیدونم کلمش نیومد برام ی چی ک گرم کنه دلتو

یک امشب را زود برس...

ما را در سایت یک امشب را زود برس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 8:10

صفحه بندی