دلم میخواد برم ی جا ک هیشکی نشناسدم بعدش ی الزایمر بگیرم ک ذهنم خالی شه اینجا رو هم ی حذف. وبلاگ بزنم هوا سمی شده اذیتمxa0 نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۶ساعت 2:6 توسط کوچولو|...